sestdiena, 2015. gada 3. janvāris

GAISMAS DĀRZS. Janvāris. 2015.




Kultūras nams „Lielvārde”
Svētdienās 15.00 - 17.00
Jau sesto gadu Latvijas gaišākie un zinošākie cilvēki viesojas Lielvārdes „Gaismas Dārzā”, lai dalītos savās zināšanās un sirds gaismā.


11. janvārī. Mūsu viesis būs RTU Rīgas Biznesa skolas profesors un ceļotājs, alpīnists Juris Ulmanis ar lekciju „Kā es šķērsoju Grenlandi”. Stāstījumu papildinās ceļojuma attēli. Interesenti varēs jautāt pēc padoma kalnos kāpšanā.
Grāmatā "Mana kalnu atklāsmes grāmata" (apgāds "Valters un Rapa", 2001.), publicēti Jura Ulmaņa dienasgrāmatas pieraksti no septiņām kalnu ekspedīcijām (1996.-2001.),

„Patiesībā jau es nezinu ko domā citi kalnos kāpēji, Grenlandes šķērsotāji, bet es zinu, ka es meklēju ceļu tikai pie vienas lietas, kas ir vajadzīga satraukuma un, jāatzīst, apjukuma pilnā ikdienā - mieru. Te man jāpateicas savas dzīves svarīgiem cilvēkiem - es mācos meditēt. Man pati iešana, kāpšana, slēpošana patiesībā ir meditācija. Tā neprasa ieslēgt tikai prātu, bet arī fizisko ķermeni un garu. Meditācija kļūst manu dienu neatliekama vajadzība, nepieciešamība attīstīt intuitīvās zināšanas - situācijās, kad neko vairs nezini un nesaproti, iemācīties kādu citu veidu, kā tomēr zināt un saprast. Es gribu, lai mana sirds vienmēr paliek nomodā, soli pa solim tiekot pāri egoistiskajām vēlmēm.”
(J. Ulmanis)

 18. janvārī viesosies Ainārs Lerhis, LU Latvijas vēstures institūta vadošais pētnieks, Austrumeiropas politikas pētījumu centra valdes priekšsēdētājs
ar lekciju "Latvija, Ukraina, Krievija: vai jaunas starptautiskas sistēmas sākums?".

Ieeja 2 EUR



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru